Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Aydın’da uyuşturucu kullanan şahıslar yakalandı

Aydın’da jandarma ekipleri yaptıkları çalışmalarda uyuşturucu kullandıkları tespit edilen 5

Aydın’da jandarma ekipleri yaptıkları çalışmalarda uyuşturucu kullandıkları tespit edilen 5 şahsı yakaladı.

Aydın’da jandarma ekipleri uyuşturucu madde kullanımı ve ticaretinin önlenmesine yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Edinilen bilgiye göre, Çine, Germencik ve İncirliova İlçe Jandarma Komutanlıkları tarafından uyuşturucu madde satıcısı ve kullanıcılarına yönelik çalışma gerçekleştirildi. A.K., B.D., V.M., U.A. ve N.C. isimli şüphelilerin sağlık kurumunda yapılan testlerinde uyuşturucu madde kullandıkları tespit edildi. Şüpheliler hakkında adli işlem yapıldı.

İha Ajansı