Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Narenci bahçelerinde zararlı sayımı yapıldı

Aydın’da narenciye bahçelerinde yaşanan verim kaybının önüne geçmek hedefiyle başlatılan

Aydın’da narenciye bahçelerinde yaşanan verim kaybının önüne geçmek hedefiyle başlatılan çalışmalar sürerken, Söke’deki narenciye bahçelerinde asılı tuzaklarda zararlı sayımı yapıldı.

Aydın’ın Söke ilçesindeki narenciye ağaçlarında yaşanan verim kaybının önüne geçmek ve bahçelerdeki zararlı popülasyonunun tespitini sağlamak hedefiyle gerçekleştirilen çalışmalar devam ediyor. Bu çerçevede sahaya inen Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, narenciye bahçelerini gezerek feromon tuzakları kontrol etti. Asılı tuzakları inceleyen ekipler, bahçelerde zararlı sayımı gerçekleştirdi.

İha Ajansı