Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de hastalığı nedeniyle emekli olan öğretmene duygusal uğurlama

İZMİR (AA) – İzmir'de, kanser tedavisi nedeniyle emekliliğe ayrılmak zorunda

İZMİR (AA) – İzmir'de, kanser tedavisi nedeniyle emekliliğe ayrılmak zorunda kalan 30 yıllık öğretmen için veda etkinliği düzenlendi.

Bornova'daki Reşat Nuri Güntekin Ortaokulu'nda görsel sanatlar öğretmeni olarak görev yapan ve üç yıldır kanser tedavisi gören Semra Argüden, hastalığının ilerlemesi üzerine emekli olmaya karar verdi.

Bu kararın ardından okul idarecileri, öğretmen ve öğrenciler, Argüden için okulda sürpriz veda etkinliği düzenledi.

Öğretmenlerin çiçek verdiği Argüden, öğrencilerin oluşturduğu koridorda alkış eşliğinde uğurlandı.

Yapılan sürpriz veda programında duygulanan Argüden, öğrenci ve meslektaşlarıyla hatıra fotoğrafı çektirip okuldan ayrıldı.

Anadolu Ajansı