Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İl Sağlık Müdürü Bildirici, hastane personeliyle iftar yapmayı sürdürüyor

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Alpu Devlet

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Alpu Devlet Hastanesi’nde görevli ile birlikte iftar yaptı.

İl Sağlık Müdürlüğü’nün Ramazan Ayı’nda gerçekleştirdiği iftar programları sürüyor. Bu çerçevede geçtiğimiz akşam, Alpu Devlet Hastanesi’nde iftar düzenlendi. Programa katılım sağlayan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, başkan ve başkan yardımcıları iftar sofrasında hastane personeliyle bir araya geldi.

İha Ajansı