Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da vatandaşlara ücretsiz fidan dağıtıldı

Kütahya’da Orman Haftası kapsamında Zafer Meydanı’nda fidan dağıtım etkinliği düzenlendi.

Kütahya’da Orman Haftası kapsamında Zafer Meydanı’nda fidan dağıtım etkinliği düzenlendi.

Vali Yardımcısı Süleyman Ovalı’nın katılımıyla gerçekleşen etkinlik, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Kütahya Orman Bölge Müdürü Erdal Dingil’in de yer aldığı programda, doğa dostu projelere destek amacıyla 4 bin 343 adet kestane, ceviz ve badem fidanı ücretsiz olarak dağıtıldı.

Orman Bölge Müdürlüğü yetkilileri, bu tür etkinliklerin çevre bilincini artırmayı ve ağaçlandırma çalışmalarına katkı sağlamayı hedeflediğini belirttiler.

İha Ajansı