Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çeşme’de Turizm Haftası kutlandı

İZMİR (AA) – İzmir'in Çeşme ilçesinde Turizm Haftası etkinliklerle kutlandı.

İZMİR (AA) – İzmir'in Çeşme ilçesinde Turizm Haftası etkinliklerle kutlandı.

İlçedeki kutlama etkinlikleri kortej yürüyüşüyle başladı.

Cumhuriyet Meydanı'nda devam kutlama programında Çeşme Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri halk oyunları ve dans gösterisi gerçekleştirdi.

Alaçatı Turizm Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Kerem Ünsal, turizmin kültürleri buluşturan yaşam biçimi olduğunu söyledi.

Havlu ve pasta dekorasyonu, peçete katlama, kahve ve kokteyl sunumlarının yapıldığı etkinlikte çeşitli yarışmalarda dereceye girenlere ödülleri verildi.

Etkinliğe Kaymakam Mehmet Maraşlı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şahan Çöker de katıldı.

Anadolu Ajansı