Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Marmaris’te teknede çıkan yangın KEGM ekiplerince söndürüldü

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Marmaris ilçesinde alev alan tekneye, Kıyı

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Marmaris ilçesinde alev alan tekneye, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü (KEGM) ekiplerince müdahale edildi.

Orhaniye Mahallesi'ndeki bir marinada bağlı teknede henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

Yangının KEGM ekiplerine bildirilmesi üzerine bölgeye "KIYEM-2" hızlı tahlisiye can kurtarma botu sevk edildi.

Yangın söndürüldükten sonra soğutma çalışmaları tamamlandı.

Anadolu Ajansı