Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yangın bölgesinde mobil baz istasyonu kuruldu

Eskişehir’in Seyitgazi İlçesi’nde çıkan orman yangını devam ederken, bölgede hatların

Eskişehir’in Seyitgazi İlçesi’nde çıkan orman yangını devam ederken, bölgede hatların çekmemesi nedeniyle mobil baz istasyonu kuruldu.

Fethiye ve Büyük Yayla Mahallelerindeki ormanlık alanda sabah 08.30 civarında henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan yangın tüm müdahalelere rağmen hala söndürülemedi. Çok sayıda ekibin yangına havadan ve karadan müdahalesi devam ederken, bölgede hatların çekmemesi iletişimi zorlaştırdı. Zor şartlar altında yangına müdahale sürerken, bir mobil baz istasyonu kurularak iletişim sorununa çözüm üretildi.

İha Ajansı