Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ödemiş’in düşman işgalinden kurtuluşu kutlandı

İZMİR (AA) – İzmir'in Ödemiş ilçesinin düşman işgalinden kurtuluşunun 103.

İZMİR (AA) – İzmir'in Ödemiş ilçesinin düşman işgalinden kurtuluşunun 103. yıl dönemi dolayısıyla tören düzenlendi.

Hükümet Meydanı'ndaki törende Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.

Ödemiş Belediye Başkanı Mustafa Turan, günün önemine ilişkin konuşma yaptı.

Ödemiş Kaymakamı Hakan Yavuz Erdoğan'ın da katıldığı programda zeybek gösterileri gerçekleştirildi.

Anadolu Ajansı