Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da gıda zehirlenmesi şüphesiyle 17 öğrenci hastaneye başvurdu

KÜTAHYA (AA) – Kütahya'da, geziden dönerken rahatsızlanan 17 lise öğrencisi

KÜTAHYA (AA) – Kütahya'da, geziden dönerken rahatsızlanan 17 lise öğrencisi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

Muğla'dan Eskişehir'e gezi için giden bir lisenin öğrencileri, yemek yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

Bulantı ve kusma şikayetiyle 17 öğrenci, Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine başvurdu.

Tedavi altına alınan öğrencilerin, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Anadolu Ajansı