Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Boşandığı eşinin binasını yaktı

İstanbul’da Eski eşinin oturduğu binaya yanıcı madde atarak yangın çıkaran şüpheli, binada büyük paniğe yol açtı; dumandan etkilenen 7 kişi ambulansla hastaneye kaldırıldı, 3’ünün durumu ağır.

İstanbul’da Eski eşinin oturduğu binaya yanıcı madde atarak yangın çıkaran

Olay, Esentepe Mahallesi’ndeki 4 katlı bir binada akşam saatlerinde meydana geldi. İddiaya göre Bahadır Aslan, kısa süre önce boşandığı eşi Nevin Demir’in yaşadığı binaya giderek yanında getirdiği yanıcı maddeyi merdiven boşluğuna atıp olay yerinden kaçtı.

Yaralılar ve müdahale

Çevredekilerin ihbarı üzerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Binada mahsur kalanlar itfaiye tarafından kurtarıldı; dumandan etkilenen 7 kişi ambulanslarla hastaneye kaldırıldı, yaralılardan 3’ünün durumunun ağır olduğu bildirildi. 

Ailenin iddiaları ve tanık ifadeleri

Nevin Demir’in yakınları, şüphelinin daha önce de tehditlerde bulunduğunu ve bunun ikinci kez kundaklama girişimi olduğunu belirtti. Aile üyeleri, şüphelinin kapıyı kapatarak içeridekilerin çıkmasını engellediğini, bunun yangının büyümesine neden olduğunu ifade etti. 

Polis ekipleri saldırganı yakalamak için çalışma başlattı; olayla ilgili soruşturma devam ediyor. Yetkililer, olay yerindeki incelemelerin sürdüğünü ve şüphelinin yakalanmasına yönelik çalışmaların yoğun şekilde yürütüldüğünü bildirdi

admin