Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Denizli’de bağımlılıkla mücadele için okullarda seminerler düzenleniyor

DENİZLİ (AA) – Denizli'de Yeşilay'ın bağımlılıkla mücadele çalışmaları kapsamında okullarda

DENİZLİ (AA) – Denizli'de Yeşilay'ın bağımlılıkla mücadele çalışmaları kapsamında okullarda seminerler gerçekleştiriliyor.

Cumhuriyet Anadolu Lisesi'ndeki programda Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) görevlileri tarafından öğrencilere internet ve diğer zararlı alışkanlıkların olumsuz yönleri anlatıldı.

Yeşilay'ın tanıtım videosu da izlendi, YEDAM'ın sunduğu hizmetler hakkında bilgi verildi.

Seminerler kent genelindeki okullarda planlanan zamanlarda devam ediyor.

Anadolu Ajansı