Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

’Mesleki Eğitim İşbirliği Protokolü Yürütme Kurulu Toplantısı’ yapıldı

Eskişehir’de gerçekleştirilen ’Mesleki Eğitim İşbirliği Protokolü Yürütme Kurulu Toplantısı’nda okul-sanayi

Eskişehir’de gerçekleştirilen ’Mesleki Eğitim İşbirliği Protokolü Yürütme Kurulu Toplantısı’nda okul-sanayi işbirliği çerçevesinde yürütülecek çalışmalar ele alındı.

Eskişehir Valiliği, İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Eskişehir Sanayi Odası (ESO) ve İstanbul Sanayi Odası (İSO) arasında Mesleki Eğitim İşbirliği Protokolü imzalanmıştı. Bu kapsamda, ilk ’Yürütme Kurulu Toplantısı’ gerçekleştirildi. Protokole dahil meslek liseleri ile ESO tarafından görevlendirilen sanayi temsilcilerinin katıldığı toplantıda, yeni eğitim döneminde okul-sanayi işbirliği çerçevesinde yürütülecek çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulunuldu.

İha Ajansı