Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uşak’ta sağlık çalışanları 500 fidan dikti

UŞAK (AA) – Uşak'ta, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası dolayısıyla fidan

UŞAK (AA) – Uşak'ta, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası dolayısıyla fidan dikim etkinliği gerçekleştirildi.

Merkeze bağlı Köprübaşı köyün yakınlarında geçen yıl çıkan yangında zarar gören ormanlık alanda sağlık çalışanları 500 fidanı toprakla buluşturdu.

Etkinliğe Uşak Valisi Naci Aktaş, İl Sağlık Müdürü Tarık Acar, Orman İşletme Müdürü Mustafa Dağıstanlı ve öğrenciler de katıldı.

Anadolu Ajansı