Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da otomobil park halindeki işçi servisine çarptı: 2 yaralı

KÜTAHYA (AA) – Kütahya’da kontrolden çıkan otomobilin park halindeki işçi

KÜTAHYA (AA) – Kütahya’da kontrolden çıkan otomobilin park halindeki işçi servisine çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Kaza, Fuatpaşa Mahallesi Alpaslan Sokak’ta meydana geldi. Hakan D. idaresindeki 43 HD 488 plakalı otomobil, Ahi Evran Caddesinden ana yola çıkmak istediği sırada aşırı hız nedeniyle sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıktı.

Hızını alamayan otomobil, refüjü aşarak yol kenarında park halinde bulunan işçi servisine çarptı.

Kazanın 112 Acil Çağrı Merkezine bildirilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kazada sürücü Hakan D. ile otomobilde bulunan eşi Nazife D. yaralandı.

Sağlık ekiplerince olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan yaralılar, ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesine kaldırıldı.

İşçi servisinin altına giren otomobil forklift yardımıyla bulunduğu yerden çıkarıldı.

Anadolu Ajansı