Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Banaz’da yangın çıkan otomobil kullanılamaz hale geldi

UŞAK (AA) – Uşak'ın Banaz ilçesinde seyir halindeyken yangın çıkan

UŞAK (AA) – Uşak'ın Banaz ilçesinde seyir halindeyken yangın çıkan otomobil kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Banaz köyünden ilçe merkezine ilerleyen M.A. idaresindeki 64 ACK 101 plakalı otomobilde seyir halindeyken yangın çıktı.

Dumanları fark eden sürücü otomobili yol kenarına çekti.

İhbar üzerine bölgeye gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü.

Araç kullanılamaz hale geldi.

Anadolu Ajansı