Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Şaka değil gerçek! Yerde bulduğu gazoz kapağını öyle bir fiyatla satışa çıkardı ki…

İlan sitelerinde her gün ilginç bir olayla karşılaşıyoruz ama bu kadarı “pes” dedirtti! Gaziantep’te gezi sırasında yerde bir gazoz kapağı bulan Halil H., üzerindeki “1868” ibaresini görünce gözlerine inanamadı. Kapağın 1868 yıllık bir tarihi eser olduğunu iddia eden vatandaş, ilanı tam 150 bin TL’den satışa sundu. “Bin, iki bin gibi düşük tekliflerle gelmeyin” uyarısı yapan satıcıya sosyal medyadan ders niteliğinde yorumlar yağdı. İşte o ilanın komik detayları ve kapağın gerçek yüzü…

İlan sitelerinde her gün ilginç bir olayla karşılaşıyoruz ama bu

Gaziantep’te yaşanan bu trajikomik ilan olayı, sosyal medyanın ve ilan sitelerinin en çok konuşulan konuları arasına girdi. Yanlış bir tarih okumasıyla servet bekleyen vatandaşın ilanı, okuyanları hem güldürdü hem de bilgilendirdi.

İşte 150 bin TL’lik “antik” gazoz kapağı olayının perde arkası:

1868 YILLIK MI, YOKSA KURULUŞ TARİHİ Mİ?

İlanın yayınlanmasıyla birlikte tarih ve koleksiyon meraklıları satıcıyı mesaj yağmuruna tuttu. Satıcı Halil H., kapağın Roma veya antik dönemlerden kalma 1868 yıllık bir parça olduğunu savunarak, fiyat pazarlığına kapalı olduğunu belirtti. Kapakta yazan 1868, Kızılay’ın (Hilal-i Ahmer) kuruluş yılıdır. Üzerinde bu tarih bulunan kapaklar, Kızılay maden sularına ait olup yakın tarihte üretilmiştir. Vatandaş, gelen yüzlerce “Bu sadece Kızılay’ın kuruluş tarihi, kapak en fazla 10-15 yıllık” yorumlarına rağmen kapağın Kızılay’a ait olmadığını ve çok değerli olduğunu iddia etmeye devam etti.

SOSYAL MEDYAYI SALLAYAN KOMİK YORUMLAR

İlanın altına gelen bazı kullanıcı yorumları okuyanları kırdı geçirdi:

  • “Hocam 149.000 olur mu, son paramız.”

  • “1868 yıllık değil o, Kızılay’ın doğum günü o!”

  • “Benim evde bundan bir kasa var, sanırım holding kurabilirim.”

  • “1868 yılında gazoz kapağı teknolojisi varsa, biz neden hala at arabasına biniyormuşuz o zaman?”

 

 

admin