Futbolda bahis ve şike soruşturması kapsamında yürütülen operasyonlarda tutuklanan eski Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak hakkında yeni bir gelişme yaşandı. 5 Aralık’ta soruşturmanın ikinci dalga operasyonu kapsamında tutuklanan Sancak, ev hapsi şartıyla tahliye edildi.
Soruşturma kapsamında cezaevinde bulunan Murat Sancak için mahkeme tarafından ev hapsi uygulanmasına karar verildi. Bu karar doğrultusunda Sancak cezaevinden tahliye edildi.
Tahliyesinin ardından Murat Sancak’ı ailesi karşıladı. Aile üyeleri, yaşanan gelişmeyi sosyal medya üzerinden paylaştı.
Sosyal medyadan ilk mesaj
Murat Sancak da tahliye sonrası sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. Paylaşımında “Çok şükür” ve “Evimize gidiyoruz” ifadelerini kullanan Sancak, evine doğru yola çıktığını duyurdu.
