MR sonucu açıklandı
Fenerbahçe, dün akşam oynanan Nottingham Forest maçında sakatlanan takım kaptanı Milan Skriniar’ın sağlık durumuna ilişkin resmi açıklama yaptı. Kulüpten yapılan bilgilendirmede, oyuncunun karşılaşma sonrası MR görüntülenmesinin gerçekleştirildiği belirtildi.
Yapılan değerlendirme sonucunda Skriniar’ın sağ kasığında kısmi yırtık tespit edildiği ve tedavisine başlandığı ifade edildi.
Sarı lacivertli kulübün açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
“Sağlık durumu bilgilendirme
Futbol A Takımımızın kaptanı Milan Skriniar’ın dün akşam oynanan Nottingham Forest maçında yaşadığı sakatlık sonrası MR görüntülenmesi gerçekleştirilmiştir. Yapılan değerlendirme neticesinde sağ kasığında kısmi yırtık tespit edilen oyuncumuzun tedavisine başlanmıştır.
Kamuoyunun bilgisine sunarız.”
En az 1 ay yok, derbi riske girdi
Tecrübeli stoperin en az 1 ay sahalardan uzak kalması bekleniyor. Fenerbahçe, nisan ayının başında Beşiktaş derbisine çıkacak. Bu gelişme sonrası Skriniar’ın kritik derbide forma giyip giyemeyeceği belirsizliğini koruyor.
Tedesco: Ciddi görünüyor
Fenerbahçe Teknik Direktörü Domenico Tedesco, mücadele sonrası düzenlenen basın toplantısında oyuncunun durumuna ilişkin değerlendirmede bulunmuştu.
Tedesco, “Skriniar’ın durumu ciddi görünüyor. Büyük bir problem. Yarın kontrol edeceğiz ama ciddi gözüküyor.” ifadelerini kullanmıştı.

