Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de Suriyeliler kutlama yaptı

Suriye’de muhalif grupların başkent Şam’a girmesi ve Beşar Esad yönetiminin

Suriye’de muhalif grupların başkent Şam’a girmesi ve Beşar Esad yönetiminin kontrolü kaybetmesinin ardından İzmir’de bulunan Suriyeliler sevinç gösterilerinde bulundu.

Suriye’de Baas rejiminin düşmesi ve yönetimin muhalif gruplar tarafından teslim alınması sonrası ülkenin özgürlüğe kavuşması, İzmir’de yaşayan Suriyeliler tarafından sevinçle karşılandı. Ellerine Suriye ve Türk bayraklarını alan gruplar 9 Eylül Meydanı’nda bir araya geldiler. Sevinç gösterisinde bulunan grup, sloganlar atarak kutlama yaptı.

İha Ajansı