Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

10 yıldır devam eden aşure ikramı bu yıl da sürdü

Eskişehir’in Yeşiltepe mahallesindeki vatandaşlara 10 yıldır düzenli olarak aşure ikram

Eskişehir’in Yeşiltepe mahallesindeki vatandaşlara 10 yıldır düzenli olarak aşure ikram ediliyor.

Mahalle Muhtarı Meryem Kuş Açıkgöz’ün öncülüğünde, mahalle halkının da destek verdiği aşure dağıtım etkinliğini vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Yapılan duaların ardından lezzetli aşureleri tadan vatandaşlar etkinlikte emeği geçenlere teşekkür etti.

Etkinliğe; Tepebaşı Kaymakamı Saadettin Yücel, Eskişehir İl Emniyet Müdürü Tolga Yılmaz, İl Emniyet Müdür Yardımcısı Mustafa Semerci, Tepebaşı AK Parti meclis Üyesi Ahmet Sivri, CHP Meclis üyleri Nazan Öztürk Şahin ve Zehra Zeydan ile Tepebaşı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Ömer Telli de katıldı.

İha Ajansı