Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Şeyma Subaşı’dan pozitif test sonrası ilk açıklama: “Tövbe sürecindeyim”

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen ve magazin dünyasını sarsan uyuşturucu operasyonunda yeni bir gelişme yaşandı. İşte detayları…

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen ve magazin dünyasını sarsan uyuşturucu

Gözaltına alındıktan sonra serbest bırakılan fenomen Şeyma Subaşı’nın yapılan uyuşturucu testi sonuçları pozitif çıktı. Subaşı, haberlerin ardından sosyal medya hesabından dikkat çeken bir “tövbe” mesajı yayımladı.

TEST SONUCU POZİTİF ÇIKMIŞTI!

Operasyon kapsamında emniyete götürülen ve daha önce uyuşturucu kullandığını itiraf ettiği öne sürülen Şeyma Subaşı’nın, adli tıp raporuyla kanında uyuşturucu maddeye rastlandığı kesinleşti. Ünlü isim, test sonuçlarının kamuoyuna yansımasının ardından sessizliğini bozarak bir video paylaştı.

“SAMİMİ BİR TÖVBE SÜRECİNDEN GEÇİYORUM”

Subaşı, yayımladığı videoda hayatında yeni bir sayfa açtığını belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Ben samimi bir tövbe sürecinden geçiyorum, geçtim ve geçeceğim. Kendimle ve geleceğimle alakalı kararlar aldığım bir dönemdeyim. Şu anda odağım sağlığım, kızım, inanç ve sorumlulukla yaşamak. Yaptıklarımdan ben sorumluyum ancak bundan sonra yoluma sessizce ve dürüstçe devam etmeyi seçiyorum.”

Kaderine razı olduğunu ve farkındalıkla yaşayacağını belirten Subaşı, anlayış gösteren takipçilerine de teşekkür etti.

admin