Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Otobüste şok anons: “Ağzından Dişi Düşen Var mı?”

Şehirlerarası bir otobüste muavin, yerde bulduğu nesnenin bir diş olduğunu fark edince çareyi anons sistemini kullanmakta buldu. “Dişi düşen var mı?” sorusu, otobüsteki rutin sessizliği bir anda eğlenceli bir atmosfere dönüştürdü.

Şehirlerarası bir otobüste muavin, yerde bulduğu nesnenin bir diş olduğunu

Şehirlerarası yolculuklarda duymaya alışık olduğumuz “ikram saati” veya “mola” anonsları, bu kez yerini eşine az rastlanır bir soruya bıraktı. 20 Nisan 2026 tarihinde gerçekleşen seferde muavinin yaptığı anons, yolcuları hem şaşırttı hem de kahkahaya boğdu.

İşte yolculuğun seyrini değiştiren o ilginç anlar…

Olay Nasıl Gelişti?

Otobüs seyir halindeyken koridorda temizlik kontrolü yapan muavin, yerde bir diş buldu. Dişin sahibinin panikleyebileceğini düşünen muavin, anons sisteminden tüm yolculara seslenerek: “Arkadaşlar, aramızda ağzından dişi düşen var mı?” diye sordu. Önce bir sessizlik, ardından durumu fark eden yolculardan gelen gülüşmeler otobüsü sardı.

Sosyal Medyada Viral Oldu

Yolcular tarafından kaydedilen o anlar, sosyal medya platformlarında kısa sürede binlerce paylaşım ve yorum aldı. Kullanıcılar olayı “Türkiye’de sıradan bir otobüs yolculuğu” ve “Muavinin dürüstlüğü takdire şayan” gibi esprili başlıklarla paylaştı.

Analiz: Dişin Sahibi Bulundu mu?

Haber kaynaklarına göre anonsun ardından dişin sahibinin çıkıp çıkmadığı henüz bilinmiyor ancak bu olay, Türkiye’nin yol hikayeleri arşivinde en sıra dışı anlardan biri olarak yerini aldı.

Öyküm Uzunali