Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yusuf Şimşek: “Yeni yönetime hoş geldin dedik”

Adanaspor Teknik Direktörü Yusuf Şimşek, Gençlerbirliği karşılaşmasının ardından, “Tesiste bizimle

Adanaspor Teknik Direktörü Yusuf Şimşek, Gençlerbirliği karşılaşmasının ardından, “Tesiste bizimle çalışanları kutluyorum. Bayram Başkan’ı kutluyorum. Bizi buralara kadar o getirdi. Yeni yönetime hoş geldin dedik. Taraftarlarımızın desteği çok fazla, onlara da bu galibiyeti armağan ediyoruz ki bizi desteklemeye devam etsinler” dedi.

Trendyol 1. Lig’in 17. haftasında Adanaspor, deplasmanda Gençlerbirliği’ni 2-0 mağlup etti. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Adanaspor Teknik Direktörü Yusuf Şimşek, “Uzun süredir galip gelemeyen bir Adanaspor vardı. Dikenli yollardan gül bahçesine çıkmak istiyoruz. Tesiste bizimle çalışanları kutluyorum. Bayram Başkan’ı kutluyorum. Bizi buralara kadar o getirdi. Yeni yönetime hoş geldin dedik. Taraftarlarımızın desteği çok fazla, onlara da bu galibiyeti armağan ediyoruz ki bizi desteklemeye devam etsinler. Ben futbolcuların hep iyi kalpli olduğunu düşünürüm” diye konuştu.

İha Ajansı