Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ankara’da Protokol Yolu’nda seyir halindeki motosiklet alev aldı

Ankara Protokol Yolu’nda seyreden motosiklet aniden alev aldı. Alınan bilgiye

Ankara Protokol Yolu’nda seyreden motosiklet aniden alev aldı.

Alınan bilgiye göre, Protokol Yolu’nda seyir halindeki motosikletin sürücüsü, dumanlar çıktığını görünce aracı yolun kenarına çekti. Sürücünün yol kenarına çekmesinden kısa süre sonra motosiklet alev aldı. Motosiklet sürücüsü, alev alan motorunu çevredeki vatandaşlardan aldığı yangın tüpüyle söndürmeye çalıştı. Ancak yanan araç kullanılamaz hale geldi.

İha Ajansı