Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bilecik’in asayişi masaya yatırıldı

Bilecik İl Emniyet Müdürü Gökalp Şener, kentte asayişin güçlendirilmesi amacıyla

Bilecik İl Emniyet Müdürü Gökalp Şener, kentte asayişin güçlendirilmesi amacıyla önemli bir toplantı gerçekleştirdi.

İl Emniyet Müdürü Gökalp Şener, Ertuğrulgazi Polis Merkezi Amirliği personeli ile bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında detaylı brifing aldı. Toplantıda, şehir genelinde asayişin korunmasına yönelik mevcut durum, devam eden operasyonlar ve alınması gereken önlemler ele alındı.

Müdür Şener, personelin sahadaki çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirterek, “Vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği en büyük önceliğimizdir” dedi.

İha Ajansı