Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

EGO CEP’TE neden çalışmıyor? Ankara’da ulaşım uygulamasına erişim sorunu!

Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü’ne ait mobil uygulama ve resmi internet sitesi, teknik bir arıza nedeniyle hizmet dışı kaldı. Sefer saatlerini kontrol edemeyen vatandaşlar duraklarda yoğunluk oluştururken, yetkililerden açıklama geldi.

Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü’ne ait mobil uygulama ve

Ankara’da her gün binlerce vatandaşın otobüs saatlerini ve hat güzergahlarını takip etmek için kullandığı EGO CEP’TE uygulamasında teknik bir kriz yaşanıyor. Haftanın ilk iş gününde ulaşım bilgilerine erişemeyen Ankaralılar, sorunun ne zaman çözüleceğini merak ediyor.

İşte 13 Nisan 2026 sabahı itibarıyla Ankara toplu ulaşımındaki dijital kesintinin detayları…

Teknik Arıza Kesintiye Neden Oldu

EGO Genel Müdürlüğü’nden yapılan bilgilendirmeye göre; sistem altyapısında meydana gelen beklenmedik bir teknik arıza, hem EGO CEP’TE mobil uygulamasının hem de resmi web sitesinin erişime kapanmasına yol açtı.

Vatandaşlar Hat Bilgilerine Ulaşamıyor

Sabah saatlerinde işe ve okula gitmek için duraklara çıkan Başkentliler, otobüslerin nerede olduğunu ve kaç dakika sonra geleceğini gösteren sisteme ulaşamadıkları için zor anlar yaşadı. Kesinti nedeniyle:

  • Hat ve güzergah sorgulamaları yapılamıyor.

  • Durak kodu ile otobüs takibi gerçekleştirilemiyor.

  • “Ankarakart” bakiye sorgulama ve yükleme işlemleri aksıyor.

Çalışmalar Devam Ediyor

EGO yetkilileri, sistemin en kısa sürede normale dönmesi için teknik ekiplerin çalışmalarını aralıksız sürdürdüğünü bildirdi. Vatandaşların mağduriyet yaşamaması adına kesintinin geçici olduğu ve sistemin kademeli olarak devreye alınacağı ifade edildi.

Öyküm Uzunali