Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Eskişehirliler, açık havanın tadını çıkarttı

Eskişehir’de havanın güneşli olmasını fırsat bilerek sokaklara çıkan vatandaşlar hafta

Eskişehir’de havanın güneşli olmasını fırsat bilerek sokaklara çıkan vatandaşlar hafta sonunu kent merkezinde değerlendirdi.

Meteoroloji verilerine göre; Eskişehir’de hava sıcaklığının artması beklenirken, en yüksek hava sıcaklığının 16 derece olması öngörüldüğü belirtildi. Sıcak havalara kavuşan vatandaşlar sokaklarda yoğunluk oluşturdu. Güneşli havayı fırsat bilen vatandaşlar gezmeye çıkarken, bazıları da banklarda oturarak güzel havanın keyfini çıkardı.

İha Ajansı