Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gençler kısa filmle bağımlılığa dikkati çekti

İZMİR (AA) – İzmir'de gençler, dijital bağımlılığın zararlarını çektikleri filmle

İZMİR (AA) – İzmir'de gençler, dijital bağımlılığın zararlarını çektikleri filmle anlattı.

Bornova Gençlik Merkezi'nin gönüllü gençlerince hazırlanan kısa filmin gösterimi, Bornova Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirildi.

Filmin senaristi ve sanat yönetmeni Elif Yeltekin, projede dijital kalabalıkta yaşanan yalnızlaşmayı konu aldıklarını belirtti.

Gösterimin ardından "Dijital Mola" söyleşisi yapıldı, akademisyenler dijital bağımlılığın zararlarını anlattı.

Anadolu Ajansı