Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Göztepe, Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamladı

İZMİR (AA) – Göztepe, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde yarın

İZMİR (AA) – Göztepe, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde yarın deplasmanda Beşiktaş ile yapacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Adnan Süvari Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanın ilk bölümünde ısınma hareketleri yapan sarı-kırmızılılar, ikinci bölümde ise taktik çalıştı.

İzmir temsilcisi, karşılaşma için bugün İstanbul'a gidecek.

Anadolu Ajansı