Resmi Gazete’de yayımlanan atama kararı
Bakan Çiftçi, mesajında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın tensipleriyle 11 Şubat 2026 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan atama kararı neticesinde İçişleri Bakanlığı görevine getirildiğini hatırlattı.
Kendisini İçişleri Bakanlığı makamına layık gören Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür eden Çiftçi, Anadolu’nun ön sözü ve mülkü İslam’ın kilidi olarak nitelendirdiği kadim şehir Erzurum’da “halka hizmet, Hakk’a hizmettir” düsturuyla görev yaptığını belirtti. Aziz milletin huzur ve güvenliği için daha büyük bir sorumluluğu üstlenmenin hem onurunu hem de ağırlığını yaşadığını ifade eden Çiftçi, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın liderliğinde vatanın her köşesinde huzuru daim kılmak, devletin bekasını korumak ve millete hizmetkar olmak için çalışacaklarını kaydetti. Üstlendiği vazifede Allah’tan yardım dileyen Çiftçi, bu emaneti taşıma gücü temennisinde bulundu.
Erzurum Valiliği görevine veda
Mustafa Çiftçi, Cumhurbaşkanı’nın tensipleriyle İçişleri Bakanlığı görevine atanması vesilesiyle yaklaşık iki buçuk yıldır büyük bir onurla yürüttüğü Erzurum Valiliği görevinden ayrıldığını belirtti.
Erzurum’un sadece bir şehir olmadığını, Türk-İslam medeniyetinin Anadolu’daki sarsılmaz kalesi ve Milli Mücadele’nin meşalesi olduğunu vurgulayan Çiftçi, görev süresi boyunca “halka hizmet, Hakk’a hizmettir” anlayışıyla şehrin her ferdine ulaşmaya ve sorunlara çözüm üretmeye gayret ettiklerini ifade etti.
Erzurum halkının vakur duruşu, vatan sevgisi ve kadirşinaslığının görev süresi boyunca en büyük motivasyon kaynağı olduğunu dile getiren Çiftçi, şehrin tarihi mirasına ve insanının asaletine layık hizmetler yapabildilerse bunun kendileri için büyük bir onur olduğunu kaydetti.
Görev süresi boyunca destek veren tüm kamu kurumlarına, sivil toplum kuruluşlarına ve Erzurum halkına teşekkür eden Çiftçi, helallik isteyerek birlik ve dirlik temennisinde bulundu.

