Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de bağımlılıkla mücadele konferansı gerçekleştirildi

İZMİR (AA) – Yeşilay İzmir Şubesi ve İl Milli Eğitim

İZMİR (AA) – Yeşilay İzmir Şubesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle bağımlılıkla mücadele konferansı düzenlendi.

Yeşilay İzmir Şubesinden yapılan açıklamaya göre, Karabağlar Halk Eğitim Merkezi'ndeki etkinlikte, sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sunmak ve bağımlılıkla mücadelede güçlü bir bilinç oluşturmak için yapılacak çalışmalar ele alındı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Karabağlar Kaymakamı Mehmet Özer toplumsal huzur ve sağlıklı nesiller için herkesi bağımlılıkla mücadeleye katılmaya davet etti.

Yeşilay İzmir Şube Başkanı Ömer Yahşi de bağımlılığa karşı yürütülen mücadelenin toplumsal huzurun anahtarı olduğunu belirtti.

Anadolu Ajansı