Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de “Dumansız Türkiye” kapsamında denetimler yapıldı

İZMİR (AA) – İzmir'de tütün kullanımının önlenmesi ve toplum sağlığının

İZMİR (AA) – İzmir'de tütün kullanımının önlenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla Sağlık Bakanlığının, "Dumansız Türkiye" temasıyla başlattığı yeni kampanya kapsamında denetimler gerçekleştirildi.

İl Sağlık Müdürlüğü tarafından, 21-22 Temmuz'da polis ve jandarma ekiplerinin de katılımıyla 2 bin 573 işletme denetlendi.

Denetimler sonucunda kurallara uymayan 136 işletme ve 159 kişiye idari para cezası uygulandı.

Denetimlere katılan İl Sağlık Müdürü Burak Öztop, halkın sağlığını korumak için denetimlerin aralıksız süreceğini belirtti.

Anadolu Ajansı