Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de polis ıslanan engelliye yağmurluğunu verdi

İZMİR (AA) – İzmir'in Beydağ ilçesinde futbol maçında görevli polis

İZMİR (AA) – İzmir'in Beydağ ilçesinde futbol maçında görevli polis memuru, yağmurda ıslanan engelli vatandaşa yağmurluğunu verdi.

3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla ilçedeki engelli vatandaşlar Atatürk Stadı'nda oynanan Bölgesel Amatör Lig 8. Grup'taki Ödemişspor – İzton Torbalıspor karşılaşmasına davet edildi.

Maçı saha kenarındaki kulübeden izleyen Nevzat Kahyaoğlu (48) maç sırasında yağışın etkisini artırması üzerine ıslanmaya başladı.

İlçe Emniyet Müdürlüğünde görevli Başkomiser Ramazan Kalkan, kendisinin yağmurluğunu Kahyaoğlu'na örterek onu ıslanmaktan korudu.

Anadolu Ajansı