Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Karşıyaka’da hedef şampiyonluk

İZMİR (AA) – Nesine 3. Lig 4. Grup'ta yoluna yenilgisiz

İZMİR (AA) – Nesine 3. Lig 4. Grup'ta yoluna yenilgisiz olarak devam eden Karşıyaka, şampiyonluk hedefliyor.

Karşıyaka'nın teknik direktörü Burhanettin Basatemür, Selçuk Yaşar Spor Tesisleri'nde gazetecilere yaptığı açıklamada genç oyunculardan kurulu bir takım oluşturduklarını söyledi.

Taraftar ve yönetimin kendilerine çok büyük destek verdiğini ifade eden Basatemür, şöyle konuştu:

"Yeniden bir canlanma yaşandı kulübümüzde. Güzel bir ortam var ama henüz işin çok başındayız. Uzun bir yolumuz var. Maç maç bakarak ciddi bir şekilde, ayaklarımız yere basarak ilerlememiz gerekiyor. Havaya girmemeliyiz çünkü genç oyuncularda bu tip problemler olabiliyor. Bunu mümkün olduğu kadar az yaşayarak devam etmek istiyoruz. Bu sezon şampiyon olmak ve takımımızı hak ettiği yerlere getirmek istiyoruz."

Basatemür devre arasında takıma 2 takviye yapmayı planladıklarını sözlerine ekledi.

Anadolu Ajansı