Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kemalpaşa’da öğretmenlerin oluşturduğu korodan yıl sonu konseri

İZMİR (AA) – İzmir'in Kemalpaşa ilçesinde görev yapan öğretmenlerden oluşan

İZMİR (AA) – İzmir'in Kemalpaşa ilçesinde görev yapan öğretmenlerden oluşan "Maarif Korosu" konser verdi.

Kemalpaşa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde yıl boyunca çalışmalarını sürdüren koro, yıl sonu dolayısıyla müzikseverlerle buluştu.

Dere Mesire Yeri'nde düzenlenen konserde, Türk halk ve sanat müziğinden seçkin eserler seslendirildi.

Konseri Kemalpaşa Kaymakamı Musa Sarı, AK Parti İl Başkan Yardımcısı Yakup Karaca, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ogün Derse ile daire amirleri, öğretmen ile vatandaşlar izledi.

Anadolu Ajansı