Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konya’da otomobil trafik levhasına çarptı: 6 yaralı

Konya’da otomobilin kontrolden çıkarak refüjdeki trafik levhasına çarpması sonucu 1’i

Konya’da otomobilin kontrolden çıkarak refüjdeki trafik levhasına çarpması sonucu 1’i çocuk 6 kişi yaralandı.

Kaza, Beyşehir-Antalya Karayolu Derebucak ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, M.A. yönetimindeki 07 BCM 92 plakalı Fiat Tofaş marka otomobil, Beyşehir’den Antalya istikametine seyir halinde iken Derebucak Devlet Hastanesi yakınlarında kontrolden çıktı. Refüje çıkıp trafik levhasına çarpan otomobildeki sürücü ve yolcu olarak bulunan M.A., R.A., Ö.F.A., G.K. (4), Z.A. yaralandı. Kaza ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri yönlendirildi. Yaralılar ambulanslarla Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralılardan Z.A., yapılan müdahalenin ardından Konya’ya sevk edildi.

Kazayla ilgili tahkikat sürüyor.

İha Ajansı