Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konyaspor’da, Galatasaray maçı hazırlıklarına devam etti

Konyaspor, Trendyol Süper Lig’in 21. haftasında deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı

Konyaspor, Trendyol Süper Lig’in 21. haftasında deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı maçın hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Kayacık Tesisleri’nde Teknik Direktör Recep Uçar yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, koşu ve ısınmayla başladı. Üç takıma ayrılan futbolcular, top kapma ve geçiş oyunu ile devam eden antrenmanı çift kale maç ile tamamladı.

Yeşil-beyazlılar, yarın yapacağı antrenmanla bu müsabakanın hazırlıklarına devam edecek.

İha Ajansı