Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da çiftlik evinde çıkan yangın söndürüldü

KÜTAHYA (AA) – Kütahya'da yaşlı çiftin yaşadığı çiftlik evinde çıkan

KÜTAHYA (AA) – Kütahya'da yaşlı çiftin yaşadığı çiftlik evinde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürüldü.

Hamidiye Mahallesi yakınlarında Serdar Emrem'e ait çiftlik evinde yangın çıktığı 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine olay yerine itfaiye, sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan Kütahya Belediyesine ait itfaiye ekipleri, yangını söndürdü.

Sobadan çıktığı belirlenen yangın nedeniyle çiftlik evinde hasar oluştu.

Anadolu Ajansı