İçişleri ve Adalet eski bakanı, Emniyet eski genel Müdürü Mehmet Ağar, İçişleri Bakanlığı görevine yeni atanan Mustafa Çiftçi’yi ziyaret etti.
Yeni Bakan Mustafa Çiftçi, Ağar’ın ziyaretini sosyal medya hesabından duyurdu. Çiftçi, Ağar ile birlikte çektirdikleri fotoğrafı paylaşarak şu ifadeleri kullandı:
“1992 yılında Erzurum Valiliği de yapmış, İçişleri ve Adalet Eski Bakanı Sayın Mehmet Ağar’a nazik ziyaretleri ve hayırlı olsun dilekleri için teşekkür ederim.”
