Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Muğla’da çıkan orman yangını söndürüldü

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde çıkan orman yangını büyümeden

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü.

Beyobası Mahallesi'nde, henüz belirlenemeyen bir nedenle orman yangını çıktı.​​​​​​​

Yangını gören vatandaşlar 112 Acil Çağrı Merkezi'ne haber verdi.

Muğla Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden söndürüldü.

Bölgede soğutma çalışması sürüyor.

Anadolu Ajansı