Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Muğla’da işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Seydikemer ilçesinde işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Seydikemer ilçesinde işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü.

Menekşe Mahallesi'ndeki TOKİ şantiyesinde çalışan işçilerin konakladığı konteynerde, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye sağlık, itfaiye ve polis ekibi sevk edildi.

İtfaiye ekibinin müdahalesiyle söndürülen yangında, yaralanan olmadığı belirtildi.

Anadolu Ajansı