Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Muğla’da ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Seydikemer ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın

MUĞLA (AA) – Muğla'nın Seydikemer ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü.

Kadıköy Mahallesi Saklıkent mevkisindeki ormanlık alanda, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye Muğla Orman Bölge Müdürlüğüne ait hava ve kara araçları ile itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekipler, alevler yayılmadan yangını söndürdü.

Bölgede soğutma çalışması yapıldı.

Anadolu Ajansı