Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ödemiş Belediyespor’da BAL sevinci

İZMİR (AA) – İzmir Anakaya Lojistik Süper Amatör Lig 3.

İZMİR (AA) – İzmir Anakaya Lojistik Süper Amatör Lig 3. Grup ekiplerinden Ödemiş Belediyespor, Bölgesel Amatör Lig'e (BAL) yükseldi.

Ödemiş ekibi, play-off maçında İzmir Çiğli Atatürk Stadı'nda rakibi Çiğli Belediyespor'u 4-1 yendi.

Play-off grubunda 13 puan toplayan Ödemiş Belediyespor'un antrenörü Adnan Buber, uzun yıllar sonra yeniden Bölgesel Amatör Lig'e çıkmanın coşkusunu yaşadıklarını söyledi.

İlçede salı pazarı mevkisinde toplanan çok sayıda taraftar, takımlarının oyuncularıyla birlikte kutlama yaptı.

Anadolu Ajansı