Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Orman Genel Müdürü Karacabey Eskişehir’e geldi

Eskişehir’e gelen Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey, birim amirleri ile

Eskişehir’e gelen Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey, birim amirleri ile toplantı yaptı.

Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey ve Orman Zararlıları ile Mücadele Dairesi Başkanı Sabri Kızılkaya, bir dizi incelemelerde bulunmak üzere Eskişehir’e geldi. Müdür Karacabey’i Eskişehir Orman Bölge Müdürü İsmail Çetin ve üst yönetim karşıladı. Birim amirleri ile toplantıda bir araya gelen Müdür Karacabey, ilgililerden bilgi alıp değerlendirmelerde bulundu.

İha Ajansı