Üst düzey bürokratların kullandığı asansörlere el arabalarıyla taşınan lüks hediye paketleri, “İlaç firmalarından mı geldi?” sorusunu gündeme taşıdı. İşte tartışmaların merkezindeki o olayın detayları…
TARTIŞMALARIN ODAĞINDAKİ GÖRÜNTÜLER
Bakanlık binasında sabah saatlerinde hareketli dakikalar yaşandı. Binaya giren çok sayıda lüks paket, el arabalarıyla taşınırken kameralara yansıdı. Paketlerin, Bakanlığın üst düzey yönetim kadrosunun kullandığı özel asansörlere taşındığı iddia edildi. Paketlerin üzerinde marka veya firma ismi görülmese de, kulislerde bu gönderilerin büyük ilaç firmaları tarafından gönderildiği şüphesi ağırlık kazandı.
BAKANLIK DÜĞMEYE BASTI
Görüntülerin sosyal medyada ve haber sitelerinde yayılmasının ardından Sağlık Bakanlığı sessizliğini bozarak inceleme başlattı. Bakanlık, binadaki tüm güvenlik kamerası kayıtlarını geriye dönük incelemeye aldı. Paketlerin binaya giriş iznini kimin verdiği ve alıcı listesinde hangi isimlerin olduğu araştırılıyor. Henüz resmi bir yalanlama veya doğrulama gelmezken, soruşturmanın sonucuna göre idari işlem yapılması bekleniyor.

