İşte 2026 Süper Lig puan tablosunun alt sırasındaki son durum ve lige veda eden ekipler…
Süper Lig’den Düşen 3. Takım Kim Oldu?
Nefes kesen son hafta mücadelesinde Süper Lig’e veda eden son takım Antalyaspor oldu.
Kendi sahasında Kocaelispor’u ağırlayan Akdeniz ekibi, sahadan 1-0’lık mağlubiyetle ayrıldı. Kasımpaşa, Gençlerbirliği ve Eyüpspor ile girilen ligde kalma yarışında rakiplerinin puan alması ve Antalyaspor’un mağlup olmasıyla birlikte kırmızı-beyazlılar, 32 puanda kalarak küme düşme hattından kurtulamadı.
2025-2026 Sezonunda Küme Düşen Takımlar Listesi
Sezon boyunca puan cetvelinin alt sıralarında tutunmaya çalışan ancak yeterli puanı toplayamayan üç ekip gelecek sezon 1. Lig’de mücadele edecek:
-
Fatih Karagümrük (30 Puan)
-
Kayserispor (30 Puan)
-
Antalyaspor (32 Puan)
Son Haftada Kim, Nasıl Ligde Kaldı?
Küme düşme hattının hemen üzerinde yer alan takımlar, aldıkları kritik sonuçlarla Süper Lig biletini korumayı başardılar:
-
Kasımpaşa ve Eyüpspor: Son haftaya 32’şer puanla giren iki ekip de aldıkları puanlarla 33 puana ulaşarak ligde kalmayı başardı.
-
Gençlerbirliği: Ankara temsilcisi, son düzlükte topladığı puanlarla ateş hattından uzaklaşarak önümüzdeki sezon da Süper Lig’de yer alma hakkı kazandı.

