Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uşak’ta çıkan yangında 3 ev zarar gördü

UŞAK (AA) – Uşak'ın Ulubey ilçesinde çıkan yangında 3 ev

UŞAK (AA) – Uşak'ın Ulubey ilçesinde çıkan yangında 3 ev kullanılamaz hale geldi.

Kışla köyündeki M.Ç'ye (30) ait tek katlı evde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Kısa sürede büyüyen alevler, bitişiğindeki evlere de sıçradı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık, jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Yaklaşık 2 saatlik çalışmanın ardından söndürülen yangında 3 ev kullanılamaz hale geldi.

Bölgeye giden Ulubey Kaymakamı İbrahim Coşkunaslan, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Fahri Semiz'den yangına ilişkin bilgi aldı.

Coşkunaslan, evleri yanan vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti.

Anadolu Ajansı