Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uşak’ta Müzeler Haftası etkinliği düzenlendi

UŞAK (AA) – Uşak Müzesi'nde, Müzeler Haftası dolayısıyla etkinlik gerçekleştirildi.

UŞAK (AA) – Uşak Müzesi'nde, Müzeler Haftası dolayısıyla etkinlik gerçekleştirildi.

İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte Uşak Valisi Naci Aktaş, ilkokul öğrencileriyle müzeyi gezdi.

Aktaş, müzedeki oyun alanında öğrencilerle birlikte kentin tarihi yerlerinin resmini çizdi.

Müzenin müdürü Şerif Söyler, eserler hakkında bilgi verdi.

Programa, İl Kültür ve Turizm Müdürü Yavuz Çakar da katıldı.

Anadolu Ajansı