Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Akbıyık, Ula Geri Gönderme Merkezi’nde incelemelerde bulundu

MUĞLA (AA) – Muğla Valisi İdris Akbıyık, Ula ilçesindeki Geri

MUĞLA (AA) – Muğla Valisi İdris Akbıyık, Ula ilçesindeki Geri Gönderme Merkezi'nde incelemelerde bulunarak merkezin çalışmaları hakkında blgi aldı.

Muğla İl Göç İdaresi Müdürü Cihad Gezen ile merkezi gezen Akbıyık, yürütülen çalışmaları yerinde inceledi.

Düzensiz göçle mücadelenin insan hak ve hürriyetlerine saygılı, medeniyet değerlerine bağlı ve kamu düzeni ve güvenlikten asla taviz vermeyen bir anlayışla devam ettirildiğini vurgulayan Akbıyık, yürütülen çalışmalarla göçmen kaçakçılarına asla fırsat verilmeyeceğini ifade etti.

Anadolu Ajansı